poniedziałek, 28 marca 2016

Paczuszka z Clinique

Niedawno doszła do mnie wyczekiwana z niecierpliwością paczuszka z Clinique!♥ 

W paczuszce:

Chubby Stick Moisturizing
Long Last Lipstick
Hight Impact Mascara
Long Last Lipstick
Cream Shaper For Eyes
All About Shadow Quad



Wcześniej znałam już Chubby Stick Moisturizing i Hight Impact Mascara. Pomadkę uwielbiam na codzień. Ma idealny kolor, delikatnie podkreśla mój kolor ust (jest minimalnie ciemniejsza). Uwielbiam jej małe opakowanie świetne do małej torebki i okrągłe zakończenie jak balsamu do ust. Jest to pierwsza pomadka, którą na prawdę polubiłam. Wcześniejsze użyłam parę razy, nigdy nie byłam całkowicie zadowolona i wyrzucałam.

Jeżeli chodzi o tusz Hight Impact Mascara początkowo byłam niezadowolona i przestałam ją używać, ale w międzyczasie skończył mi się mój tusz i nie miałam czasu kupić tamtego kolejnego (miałam strasznie zabiegane miesiące) i sięgnęłam po ten Clinique. I dostrzegłam jego plusy, których wcześniej nie zauważyłam. Na początku zniechęcił mnie jego bardzo delikatny efekt, który dzisiaj uważam za zaletę (ale wiem, że wiele osób go właśnie za to nie lubi). Ja mam ogólnie bardzo delikatne i jasne rzęsy, więc bez pomalowania ich praktycznie nie widać. Chcąc uzyskać delikatny efekt ten tusz jest idealny. Ale nauczyłam się też malować nim rzęsy tak aby uzyskać też nieco mocniejszy efekt. Podczas dłuższego używania zauważyłam, że ten tusz w ogóle się nie sypie! A to był mój koszmar jeśli chodzi o poprzednie tusze. Z wielu byłam mega zadowolona, ale zawsze po kilku godzinach wszystkie się kruszyły i sypały (wiadomo, efekt nie jest wspaniały;).

Jeśli chodzi o resztę, próbowałam Long Last Lipstick. Kolor jak dla mnie jest dość ciemny. Ale poza kolorem byłam zadowolona, długo się trzymała. Opakowanie jest bardzo ładne i eleganckie.

Reszty jeszcze nie testowałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz